Znovu otvíráme 3.5.2021

Je to tady! Třikrát hurá! Od pondělí zase můžeme pracovat 🙂

Ale klasicky u toho máme zase pár komplikací, které musíme splnit. Ale lepší než sedět doma a zarůstat 😉

Co musí splnit zákazníci:

  • musí mít negativní test na Covid-19 nebo alternativu:
    • PCR test ne starší než 7 dní
    • antigenní test z laborky ne starší než 72h
    • certifikát od MZ ČR o absolvování druhé dávky očkování
    • laboratorně potvrzené prodělání Covidu před max 90 dny (hej a po karanténě, jo)
    • potvrzení z práce o absolvování testu před max 72h
    • čestné prohlášení, že dítě otestovali ve škole (pokud chcete ostříhat dítě) před max 72h
    • osamotestujete se před námi před vstupem do NH
  • musí se nechat zapsat na bonzlist, který si může hygiena vyžádat na překontrolování
  • nesmí mít klinické příznaky onemocnění Covid-19
  • musí mít respirátor KN95 nebo FFP2 či stejně či více účinnou ochranu dýchacích cest.

Odkaz na výsledky vládního jednání z 29.4., kde jsou všechny tyhle parády komplet je zde>

Co musíme splnit my

Tohle je spíš pro zajímavost, ale kdo si chce počíst a nechce louskat usnesení, tak pro pořádek přidáváme ve zkratce. Většina je v opaření viz odkaz výš, část v jiných opařeních.

  • antigenní test jednou za 7 dní (včetně evidence)
  • musíme mít respirátor KN95 nebo FFP2 nebo lepší
  • jeden zákazník na jednoho kadeřníka (nelze mít více klientů najednou, nevztahuje se jen na doprovod mladšího 15 let a držitele ZTP)
  • mezi křesly musí být 2m rozestup
  • jeden zákazník na 15m2
  • musíme aktivně bránit přibližování zákazníků (Takže žádný objímačky a seznamování, jasný?! Halekat na sebe z křesla můžete.)
  • musíme zajistit desinfekci na ruce pro klienty (máme a máme dokonce i mýdlo a tekoucí vodu)
  • musíme vás informovat plakáty u vstupu a v provozovně o pravidlech (v procesu)
  • musíme zajistit maximální cirkulaci venkovního vzduchu (snad už bude teplo a nezmrznou nám zadky)
  • musíme vás prolustrovat, jestli splňujete zákaznické body, jinak vás nesmíme vpustit do provozovny
  • nesmíme vám nabízet občerstvení (resp. jo, ale nesmíte to konzumovat v provozovně).

Uff, to je snad všechno…

Jak se objednat

Jako vždycky 😉 staré páky už vědí, pro zapomětlivé přípomínka:

Pošlete SMS svému kadeřníkovi (Alena +420721241664, Tomáš +420739774068, Inka-Fírer +420728255075) s informací co byste rádi a kdy v rámci dne možno . Víc do detailu je to na stránce Jak se objednat>

Těšíme se na vás!

U tohoto článku nemůžete přidávat komentáře.